05 jul. Xinès, l’àrab, l’urdú a les escoles. Les conseqüències de la immigració massiva i continuada.
El departament d’Ensenyament, que ens pren per ximples, afirma que “pretén enfortir la cohesió social incloent-hi el coneixement d’altres llengües”. És a dir que per “suposadament” integrar aquesta gent, en lloc de fer-los parlar català, els reforça la seva llengua familiar.
Toquem de peus a terra, la realitat és aquesta, per un senzill procés de vasos comunicants, com més temps i més espai a les escoles per les llengües de fora menys n’hi haurà pel català, una situació terrible però que està en paral·lel a la realitat poblacional de Catalunya. Cada cop més gent de fora i cada cop menys catalans. Dit d’una altra manera, el català s’extingeix al mateix pas com s’extingeixen els catalans, llei de vida.
Qui davant d’això segueix parlant d’integració (passiva i activa) d’acollir, que necessitem immigrants per “pagar pensions” i de la resta de llegendes multiculturalistes, el que fa és treballar per la nostra desaparició. Ras i curt.
Per implementar les mides de xoc que proposem, per frenar aquest procés, necessitem gent valenta per lluitar-hi en contra ….. perquè les coses no es fan soles i el temps s’escurça.
SOM Catalans.
https://www.naciodigital.cat/…/…/seran/mes/presents/escoles…
Ho sentim, el formulari de comentaris està tancat en aquest moment.